Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Vjaclovská, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:42:06Z
dc.date.available 2010-07-20T04:42:06Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13918
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza jazykových prostředků výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia od-borné literatury z oblasti českého jazyka se zaměřením na výslovnostní styly a televizní reklamu. Praktická část se zabývá podrobnější analýzou mluvené řeči v televizních spo-tech, které byly vybrány na základě jejich příslušnosti k daným výslovnostním stylům. cs
dc.format 64 s., 7 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1313528 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Jazykové prostředky cs
dc.subject výslovnostní styly cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject mluvená řeč cs
dc.subject Language resources en
dc.subject pronunciation styles en
dc.subject television spots en
dc.subject spoken language en
dc.title Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech cs
dc.title.alternative Pronunciation styles in the textes of television commercials en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated The subject of bachelor thesis is a exploring the language resources of pronunciation styles in spoken television commercial. The theoretical part of this work is based on the study of technical literature from the Czech language, focusing on pronunciation style and television advertising. Practical part deals with detailed analysis of spoken language in television spots, which were selected on the basis of their belonging to a given pronunciation styles. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13647
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
vjaclovská_2010_bp.pdf 1.252Mb PDF View/Open
vjaclovská_2010_vp.pdf 50.00Kb PDF View/Open
vjaclovská_2010_op.pdf 57.14Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account