Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

Show full item record

No preview available
Title: Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Author: Vjaclovská, Barbora
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analýza jazykových prostředků výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia od-borné literatury z oblasti českého jazyka se zaměřením na výslovnostní styly a televizní reklamu. Praktická část se zabývá podrobnější analýzou mluvené řeči v televizních spo-tech, které byly vybrány na základě jejich příslušnosti k daným výslovnostním stylům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13918
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 13647


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vjaclovská_2010_bp.pdf 1.252Mb PDF View/Open
vjaclovská_2010_vp.pdf 50.00Kb PDF View/Open
vjaclovská_2010_op.pdf 57.14Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account