Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů |
Author: |
Kolář, Josef
|
Advisor: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury z oblasti fonetiky, výslovnostních stylů a televizní reklamy. Praktická část se zabývá analýzou mluvené řeči v televizních spotech propagujících automobily. Zpracování a vyhodnocení získaných poznatků by mělo přispět k náhledu na kvalitu současných TV spotů a ke zvýšení jejich efektivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13874
|
Date:
|
2010-05-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13621
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account