Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů |
Autor: |
Kolář, Josef
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury z oblasti fonetiky, výslovnostních stylů a televizní reklamy. Praktická část se zabývá analýzou mluvené řeči v televizních spotech propagujících automobily. Zpracování a vyhodnocení získaných poznatků by mělo přispět k náhledu na kvalitu současných TV spotů a ke zvýšení jejich efektivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13874
|
Datum:
|
2010-05-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13621
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet