Projekt vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kožehubová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:18:04Z
dc.date.available 2010-07-20T04:18:04Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13863
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvořit projekt vedoucí ke vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické, která je dále dělena na analytickou a projektovou. Teoretická část vysvětluje problematiku vstupu firem na zahraniční trhy. Analytická část pak zkoumá prostředí firmy a maďarský trh. V závěrečné části práce je předkládán projekt vstupu společnosti na maďarský trh včetně nákladové a rizikové analýzy. cs
dc.format 84 s., 1 s. cs
dc.format.extent 1126520 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vstup na trh cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject market entrance en
dc.subject a situation analysis en
dc.title Projekt vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh cs
dc.title.alternative Project of the entry of Z STUDIO on the Hungarian market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bednařík, Josef
dc.date.accepted 2010-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to create a project leading to the entry of Z STUDIO on the Hungarian market. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical that is further divided into analytical part and project part. The theoretical part explains the company entry on the foreign markets generally. Analytical part analyses company environment and Hungarian market. The project on entering the Hungarian market can be found in the last part of the thesis including cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15322
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kožehubová_2010_dp.pdf 1.074Mb PDF View/Open
kožehubová_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word View/Open
kožehubová_2010_op.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account