Projekt vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh |
Autor: |
Kožehubová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je vytvořit projekt vedoucí ke vstupu firmy Z STUDIO na maďarský trh. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické, která je dále dělena na analytickou a projektovou. Teoretická část vysvětluje problematiku vstupu firem na zahraniční trhy. Analytická část pak zkoumá prostředí firmy a maďarský trh. V závěrečné části práce je předkládán projekt vstupu společnosti na maďarský trh včetně nákladové a rizikové analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13863
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
15322
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet