Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Konečný, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Latýnová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T04:04:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T04:04:10Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13838
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti" je popis a celkový rozbor připravovaného sportovního areálu z marketingového hlediska. V teoretické části jsou popsány komponenty marketingové analýzy, teoretická východiska a metody popisované literaturou. V praktické části je provedena PEST analýza, SWOT analýza, odhad poptávky na základě provedeného dotazníkového šetření, je popsán marketingový mix plánovaného zařízení a popsána konkurence v okolí. Cílem mé práce je zjistit všechna možná pro a proti plánovaného aquaparku, jaký je zájem o jeho výstavbu a získat tak ucelenější představu o jeho plánovaném provozu. |
cs |
dc.format |
93 s., 4 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1164399 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
odhad poptávky
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
lokalita
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
demand evaluation
|
en |
dc.subject |
questionnare
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
location/place
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti |
cs |
dc.title.alternative |
Aquapark in Uherske Hradiste Market Analysis |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocman, Petr |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor thesis called "Marketing analysis of sports and relax center in Uherské Hradiště" is description and detailed study of future sports and relax center from marketing point of view. The theory described consists of components of marketing analysis, therotical basis and other methods from accessible literature. The practical part of the study focuses on PEST analysis and SWOT analysis. Potentional demand for the sports and relax center is estimated from the questionnaires. Marketing mix described in the study is specifically designed for this center as well as competitors' analysis. The goal of the stu-dy is to consider pros and cons of future sports and relax center, to obtain the information on the interest of general public for its construction and to acquire general opinion about the services it will provide. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/104
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
15464
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
marketingová analýza
|
cs |
local.subject |
aquaparky
|
cs |
local.subject |
Uherské Hradiště (Česko)
|
cs |
local.subject |
marketing analysis
|
en |
local.subject |
aquaparks
|
en |
local.subject |
Uherské Hradiště (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account