Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti |
Autor: |
Latýnová, Veronika
|
Vedoucí: |
Konečný, Jiří
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce ,,Marketingová analýza sportovního areálu Aquapark v Uherském Hradišti" je popis a celkový rozbor připravovaného sportovního areálu z marketingového hlediska. V teoretické části jsou popsány komponenty marketingové analýzy, teoretická východiska a metody popisované literaturou. V praktické části je provedena PEST analýza, SWOT analýza, odhad poptávky na základě provedeného dotazníkového šetření, je popsán marketingový mix plánovaného zařízení a popsána konkurence v okolí. Cílem mé práce je zjistit všechna možná pro a proti plánovaného aquaparku, jaký je zájem o jeho výstavbu a získat tak ucelenější představu o jeho plánovaném provozu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13838
|
Datum:
|
2010-05-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15464
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet