dc.contributor.advisor |
Párnický, Stanislav
|
|
dc.contributor.author |
Pondikas, Alexandr Konstantinos
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T03:44:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T03:44:04Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-17 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13803
|
|
dc.description.abstract |
Teoretical publication: Ve své diplomové práci shrnuji nejdůležitější herecké techniky se zaměřením na techniku Michaila Čechova, která vycházela ze Stanislavského metody. Dále popisuji rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou. V předposlední kapitole se pokouším o analýzu herecké tvorby několika významných herců. V závěru své práce nabízím tři pohledy dosud žijících osobností českého filmu a divadla. Praktická práce: Scénář vypráví příběh muže, žijícího na hranici mezi reálným a fantazijním světem. |
cs |
dc.format |
91 s. |
cs |
dc.format.extent |
17787764 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
herec
|
cs |
dc.subject |
herečka
|
cs |
dc.subject |
technika
|
cs |
dc.subject |
metoda
|
cs |
dc.subject |
divadlo
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
herecké tvorba
|
cs |
dc.subject |
actor
|
en |
dc.subject |
actress
|
en |
dc.subject |
technique
|
en |
dc.subject |
method
|
en |
dc.subject |
theatre
|
en |
dc.subject |
movie
|
en |
dc.subject |
performing art
|
en |
dc.title |
1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu |
cs |
dc.title.alternative |
1. Teoretical publication: Differences of performing arts on the stage and in front of motion picture camera 2. Practical publication: Thimble - screenplay of medium-lenght |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Binter, Tomáš |
|
dc.contributor.referee |
Gindl-Tatárová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
Teoretická práce: In my essay I summarize the most important performing techniques, with the focus on the Michail Čechov?s technique that came from the Stanislavsky?s method. Further on, I describe the differences of performing methods on the stage as well as in front of the camera. In the last but one chapter I try to analyze the performing arts of several outstanding actors. In the end of my essay I offer three opinions of still living personalities of the Czech film and theatre. Practical publication: Screenplay narrates story about man who lives on the edge between real and imaginary world. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Režie a scenáristika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Directing and Screenwriting |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
13850
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-11 |
|
utb.result.grade |
A |
|