1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Párnický, Stanislav
dc.contributor.author Pondikas, Alexandr Konstantinos
dc.date.accessioned 2010-07-20T03:44:04Z
dc.date.available 2010-07-20T03:44:04Z
dc.date.issued 2010-05-17
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13803
dc.description.abstract Teoretical publication: Ve své diplomové práci shrnuji nejdůležitější herecké techniky se zaměřením na techniku Michaila Čechova, která vycházela ze Stanislavského metody. Dále popisuji rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou. V předposlední kapitole se pokouším o analýzu herecké tvorby několika významných herců. V závěru své práce nabízím tři pohledy dosud žijících osobností českého filmu a divadla. Praktická práce: Scénář vypráví příběh muže, žijícího na hranici mezi reálným a fantazijním světem. cs
dc.format 91 s. cs
dc.format.extent 17787764 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject herec cs
dc.subject herečka cs
dc.subject technika cs
dc.subject metoda cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject film cs
dc.subject herecké tvorba cs
dc.subject actor en
dc.subject actress en
dc.subject technique en
dc.subject method en
dc.subject theatre en
dc.subject movie en
dc.subject performing art en
dc.title 1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu cs
dc.title.alternative 1. Teoretical publication: Differences of performing arts on the stage and in front of motion picture camera 2. Practical publication: Thimble - screenplay of medium-lenght en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Binter, Tomáš
dc.contributor.referee Gindl-Tatárová, Zuzana
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated Teoretická práce: In my essay I summarize the most important performing techniques, with the focus on the Michail Čechov?s technique that came from the Stanislavsky?s method. Further on, I describe the differences of performing methods on the stage as well as in front of the camera. In the last but one chapter I try to analyze the performing arts of several outstanding actors. In the end of my essay I offer three opinions of still living personalities of the Czech film and theatre. Practical publication: Screenplay narrates story about man who lives on the edge between real and imaginary world. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/183 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Režie a scenáristika cs
dc.thesis.degree-discipline Directing and Screenwriting en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 13850
dc.date.assigned 2010-01-11
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pondikas_2010_dp.pdfBlocked 16.96Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account