1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu |
Autor: |
Pondikas, Alexandr Konstantinos
|
Vedoucí: |
Párnický, Stanislav
|
Abstrakt:
|
Teoretical publication: Ve své diplomové práci shrnuji nejdůležitější herecké techniky se zaměřením na techniku Michaila Čechova, která vycházela ze Stanislavského metody. Dále popisuji rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou. V předposlední kapitole se pokouším o analýzu herecké tvorby několika významných herců. V závěru své práce nabízím tři pohledy dosud žijících osobností českého filmu a divadla. Praktická práce: Scénář vypráví příběh muže, žijícího na hranici mezi reálným a fantazijním světem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13803
|
Datum:
|
2010-05-17 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav animace a audiovize |
Studijní obor:
|
Režie a scenáristika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13850
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet