Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Křížová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T03:32:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T03:32:36Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13784
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí, teoretické a praktické. V teoretické části je popsána problematika značky, postojů ke značce a změny postojů ke značce. Praktickou část tvoří vlastní průzkum pomocí dotazníkového šetření postojů spotřebitelů k českým značkám. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a násled-ně jsou tyto výsledky porovnány s výzkumem společnosti Stem z roku 2008. V závěru prá-ce jsou navrženy doporučení pro marketingovou strategii českých značek ke zlepšení po-stojů spotřebitelů k českým značkám. Cílem této práce je analyzovat postoje spotřebitelů k českým značkám a navrhnout doporu-čení pro marketingovou strategii českých značek, s cílem zlepšení postojů spotřebitelů k českým značkám. |
cs |
dc.format |
68 s. |
cs |
dc.format.extent |
1683368 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
postoj
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
attitude
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
questionnair
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.title |
Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of consumers attitudes to Czech brands |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pančochová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this thesis is the Analysis of consumer attitudes to Czech brands. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the problems of brand, attitudes to the brand and change attitudes towards the brand. The practical part consists of questionnaire survey of attitudes of consumers to Czech brands. In the practical part are inspected and evaluated the results of the survey and then compared these results with the research of the Stem in 2008. In conclusion recommendations are designed to Czech brands marketing strategy to improve consumer's attitudes to Czech brands. The aim of this study is to analyse consumer's attitudes to Czech brands and propose re-commendations for the Czech brand marketing strategy to improve consumer's attitudes to Czech brands. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16760
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account