Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám
Autor: Křížová, Pavla
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí, teoretické a praktické. V teoretické části je popsána problematika značky, postojů ke značce a změny postojů ke značce. Praktickou část tvoří vlastní průzkum pomocí dotazníkového šetření postojů spotřebitelů k českým značkám. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a násled-ně jsou tyto výsledky porovnány s výzkumem společnosti Stem z roku 2008. V závěru prá-ce jsou navrženy doporučení pro marketingovou strategii českých značek ke zlepšení po-stojů spotřebitelů k českým značkám. Cílem této práce je analyzovat postoje spotřebitelů k českým značkám a navrhnout doporu-čení pro marketingovou strategii českých značek, s cílem zlepšení postojů spotřebitelů k českým značkám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13784
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 16760


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
křížová_2010_bp.pdf 1.605Mb PDF Zobrazit/otevřít
křížová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
křížová_2010_op.pdf 411.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet