Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám |
Autor: |
Křížová, Pavla
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí, teoretické a praktické. V teoretické části je popsána problematika značky, postojů ke značce a změny postojů ke značce. Praktickou část tvoří vlastní průzkum pomocí dotazníkového šetření postojů spotřebitelů k českým značkám. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření a násled-ně jsou tyto výsledky porovnány s výzkumem společnosti Stem z roku 2008. V závěru prá-ce jsou navrženy doporučení pro marketingovou strategii českých značek ke zlepšení po-stojů spotřebitelů k českým značkám. Cílem této práce je analyzovat postoje spotřebitelů k českým značkám a navrhnout doporu-čení pro marketingovou strategii českých značek, s cílem zlepšení postojů spotřebitelů k českým značkám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13784
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
16760
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet