Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kressová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Lišková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:50:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:50:18Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13723
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na zákazníky, jejich význam a roli ve společnosti. Také je zde popsána změna vnímání zákazníka z pohledu společností. Dále se tato část věnuje marketingovému výzkumu a jeho procesu. Jsou zde popsána jeho jednotlivá stadia a zvýšená pozornost je věnována dotazovaní jako způsobu získávání informací. Ve druhé části je analyzována spokojenost zákazníků v Jazykové škole s právem státní jazykové zkoušky Hradec Králové. Na základě výsledků této analýzy je navrženo několik doporučení směřujících ke zlepšení stávající situace. |
cs |
dc.format |
60 s., 4s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1840980 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing survey
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer's satisfaction
|
en |
dc.title |
Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Přímal, Radim |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis consists of two parts. In the theoretical part the customers are in focus. Their importance and role in company is described and so is the change in perception of them. Further in this part the attention is paid to marketing research itself and the marketing research process. The individual stages of the process are described and special attention is paid to questioning and questionnaire as a method of acquiring information. In the second part the satisfaction of customers in the Language School with the Right of State Examination Hradec Králové is analyzed. Based on the analysis, several recommendations serving for improvement are suggested. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
13928
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
jazykové školy
|
cs |
local.subject |
language schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account