Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analysis of Customers' Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Autor: Lišková, Lucie
Vedoucí: Kressová, Petra
Abstrakt: Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na zákazníky, jejich význam a roli ve společnosti. Také je zde popsána změna vnímání zákazníka z pohledu společností. Dále se tato část věnuje marketingovému výzkumu a jeho procesu. Jsou zde popsána jeho jednotlivá stadia a zvýšená pozornost je věnována dotazovaní jako způsobu získávání informací. Ve druhé části je analyzována spokojenost zákazníků v Jazykové škole s právem státní jazykové zkoušky Hradec Králové. Na základě výsledků této analýzy je navrženo několik doporučení směřujících ke zlepšení stávající situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13723
Datum: 2010-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13928


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lišková_2010_bp.pdf 1.755Mb PDF Zobrazit/otevřít
lišková_2010_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lišková_2010_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet