Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Žaroská, Eliška
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:42:44Z
dc.date.available 2010-07-20T02:42:44Z
dc.date.issued 2010-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13706
dc.description.abstract V teoretické části bakalářské práce je popsána metodika výuky čtení na základní škole speciální a podrobně je rozebrána analyticko-syntetická metoda čtení. Dále jsou zmíněny pomůcky ve výuce čtení, charakterizován je žák s mentální retardací a jsou zjištěny možnosti vzdělávání takto handicapovaných dětí. Empirická část mapuje úroveň a spokojenost s výukou čtení z pohledu pedagogů ve speciálních školách v Jihomoravském kraji. Praktická část zahrnuje pracovní metodické listy ke čtení, podle kterých probíhaly lekce počáteční výuky čtení. V praktické části jsou tyto lekce mapovány a popsány. cs
dc.format 75 s., 2 s. příloh cs
dc.format.extent 6960343 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject metody čtení cs
dc.subject metoda analyticko-syntetická cs
dc.subject mentální retardace cs
dc.subject speciální škola cs
dc.subject reading methods en
dc.subject analytic-synthetic method en
dc.subject mental retardation en
dc.subject special school en
dc.title Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální cs
dc.title.alternative Methodology of Reading Skills Development at Special Needs Elementary School. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2010-06-21
dc.description.abstract-translated The theoretical section of this bachelor thesis describes methods of teaching reading in primary schools for children with special educational needs. In doing so, this part provides a detailed analysis of the analytic-synthetic reading method and mentions aids used for teaching reading. Furthermore, the thesis characterizes pupils with mental retardation and suggests ways of educating these handicapped children. The empirical section examines the level of teaching reading and teachers' satisfaction with the methods used in primary schools for children with special educational needs in the South Moravian Region. The practical section includes reading worksheets which were used for the initial reading instruction. In this part the lessons are monitored and described. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14630
dc.date.assigned 2010-02-15
utb.result.grade A
local.subject čtenářská gramotnost cs
local.subject mentálně retardované děti cs
local.subject readers' literacy en
local.subject children with mental disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
žaroská_2010_bp.pdf 6.637Mb PDF View/Open
žaroská_2010_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
žaroská_2010_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account