Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální
Autor: Žaroská, Eliška
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: V teoretické části bakalářské práce je popsána metodika výuky čtení na základní škole speciální a podrobně je rozebrána analyticko-syntetická metoda čtení. Dále jsou zmíněny pomůcky ve výuce čtení, charakterizován je žák s mentální retardací a jsou zjištěny možnosti vzdělávání takto handicapovaných dětí. Empirická část mapuje úroveň a spokojenost s výukou čtení z pohledu pedagogů ve speciálních školách v Jihomoravském kraji. Praktická část zahrnuje pracovní metodické listy ke čtení, podle kterých probíhaly lekce počáteční výuky čtení. V praktické části jsou tyto lekce mapovány a popsány.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13706
Datum: 2010-05-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 14630


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žaroská_2010_bp.pdf 6.637Mb PDF Zobrazit/otevřít
žaroská_2010_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žaroská_2010_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet