Analýza spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štýbrová, Miroslava
dc.contributor.author Kubáčková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:33:36Z
dc.date.available 2010-07-20T02:33:36Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13687
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea ve Zlíně. K vypracování práce byl proveden marketingový průzkum, který vycházel z výsledků dotazníkového šetření. Tento dotazník byl zaměřen na zjištění spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea. V praktické části bakalářské práce byla také analyzována současná situace muzea. V teoretické části byly použity informace a fakta z literatury, zabývající se marketingovým průzkumem a spokojeností zákazníků. V závěru této bakalářské práce byly vypracovány návrhy na zvýšení povědomí veřejnosti o Obuvnickém muzeu ve Zlíně a zlepšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 54 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1312265 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject analýza interní situace cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject zvýšení návštěvnosti cs
dc.subject zlepšení služeb cs
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject analysis of the internal situation en
dc.subject marketing research en
dc.subject increase of attendance en
dc.subject improve of services en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea Zlín cs
dc.title.alternative Analysis of customer satisfaction of the Shoemuseum Zlin en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2010-01-12
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is on the topic analysis of customer satisfaction of the Shoemuseum Zlin. A marketing research has been evaluated on the basis of questionnaire survey. These questionnaires are focused on customer satisfaction of the Shoemuseum Zlin. In the practical part of bachelor thesis I make analysis of the current internal situation too. In the theoretical part I deal with literatures, which include topics like marketing research and customer satisfaction. In the end of my bachelor theme I develop proposals to increase attendance, customer satisfaction and improvement in services of the Shoemuseum Zlin. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13442
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kubáčková_2010_bp.pdf 1.251Mb PDF View/Open
kubáčková_2010_vp.pdf 1.226Mb PDF View/Open
kubáčková_2010_op.pdf 253.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account