Televizní reklamy před rokem 1989

DSpace Repository

Language: English čeština 

Televizní reklamy před rokem 1989

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Marek, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:20:21Z
dc.date.available 2010-07-20T02:20:21Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13662
dc.description.abstract V teoretické části bakalářské práce se zabývám pojmy a informacemi podstatnými pro studium reklamní tvorby za komunistického režimu. Jedná se o pojmy jako propagace, socialistická propagace a podobně. V praktické části je nejdříve popsáno několik faktů a událostí, které zásadně ovlivnily reklamní tvorbu před desítkami let včetně rozsáhlých poznatků od někdejších tvůrců reklamy. Velký prostor v praktické části zaujímá analýza tří reklamních spotů. Nechybí ani dotazníkové šetření. Cílem nebližší poznání socialistické propagace a odpověď na mnohé otázky a hypotézy. Na závěr nebude chybět zhodnocení dotazníkového šetření, hodnocení analýzy. cs
dc.format 61 s., 5, s příloh cs
dc.format.extent 1036667 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject socialistická propagace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject televize cs
dc.subject Reklamní podnik Merkur cs
dc.subject řízené hospodářství cs
dc.subject promotion en
dc.subject socialist promotion en
dc.subject advertisement en
dc.subject television en
dc.subject Advertising agency Merkur en
dc.subject con-trolled economy en
dc.title Televizní reklamy před rokem 1989 cs
dc.title.alternative TV ads before 1989 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The theoretical part deals with concepts and information essential for the study of ad-making during the communist regime. These are concepts such as advertising, promotion and more socialist. The practical part is first described a few facts and events that have fundamentally influen-ced the creation of ad decades ago, including extensive knowledge of the former creators of advertising. Large space in the practical part takes the analysis of three commercials. There is also a questionnaire. The aim of closest promotion and realization of socialist answer to many questions and hypotheses. At the conclusion will not miss an assessment questionnaire, the evaluation analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 14716
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
marek_2010_bp.pdf 1012.Kb PDF View/Open
marek_2010_vp.pdf 56.79Kb PDF View/Open
marek_2010_op.pdf 58.41Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account