Televizní reklamy před rokem 1989
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Marek, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T02:20:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T02:20:21Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13662
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části bakalářské práce se zabývám pojmy a informacemi podstatnými pro studium reklamní tvorby za komunistického režimu. Jedná se o pojmy jako propagace, socialistická propagace a podobně. V praktické části je nejdříve popsáno několik faktů a událostí, které zásadně ovlivnily reklamní tvorbu před desítkami let včetně rozsáhlých poznatků od někdejších tvůrců reklamy. Velký prostor v praktické části zaujímá analýza tří reklamních spotů. Nechybí ani dotazníkové šetření. Cílem nebližší poznání socialistické propagace a odpověď na mnohé otázky a hypotézy. Na závěr nebude chybět zhodnocení dotazníkového šetření, hodnocení analýzy. |
cs |
dc.format |
61 s., 5, s příloh |
cs |
dc.format.extent |
1036667 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
socialistická propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
Reklamní podnik Merkur
|
cs |
dc.subject |
řízené hospodářství
|
cs |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
socialist promotion
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.subject |
Advertising agency Merkur
|
en |
dc.subject |
con-trolled economy
|
en |
dc.title |
Televizní reklamy před rokem 1989 |
cs |
dc.title.alternative |
TV ads before 1989 |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part deals with concepts and information essential for the study of ad-making during the communist regime. These are concepts such as advertising, promotion and more socialist. The practical part is first described a few facts and events that have fundamentally influen-ced the creation of ad decades ago, including extensive knowledge of the former creators of advertising. Large space in the practical part takes the analysis of three commercials. There is also a questionnaire. The aim of closest promotion and realization of socialist answer to many questions and hypotheses. At the conclusion will not miss an assessment questionnaire, the evaluation analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
14716
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account