Televizní reklamy před rokem 1989
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Televizní reklamy před rokem 1989 |
| Autor: |
Marek, Ondřej
|
| Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
|
Abstrakt:
|
V teoretické části bakalářské práce se zabývám pojmy a informacemi podstatnými pro studium reklamní tvorby za komunistického režimu. Jedná se o pojmy jako propagace, socialistická propagace a podobně. V praktické části je nejdříve popsáno několik faktů a událostí, které zásadně ovlivnily reklamní tvorbu před desítkami let včetně rozsáhlých poznatků od někdejších tvůrců reklamy. Velký prostor v praktické části zaujímá analýza tří reklamních spotů. Nechybí ani dotazníkové šetření. Cílem nebližší poznání socialistické propagace a odpověď na mnohé otázky a hypotézy. Na závěr nebude chybět zhodnocení dotazníkového šetření, hodnocení analýzy. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13662
|
|
Datum:
|
2010-05-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14716
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet