Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Čermáková, Sandra
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:42:17Z
dc.date.available 2010-07-20T01:42:17Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13577
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá teoretickou základnou sponzoringu, jeho historií, dělením, sponzoringem sportovní akce a praktickým příkladem využívání sponzoringu. Teoretická část práce definuje pojem sponzoring a jeho základní metody měření včetně metodologie marketingového výzkumu. V praktické části je popsána konkrétní sportovní akce, seriál cyklistických závodů Kolo pro život a následně je provedeno dotazníkové šetření s důrazem na efektivnost sponzoringu těchto závodů. cs
dc.format 61 s., 3 s. dotazník cs
dc.format.extent 2089550 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sponzoring cs
dc.subject dělení sponzoringu cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject měření efektivnosti sponzoringu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject sponzoring en
dc.subject part sof sponzoring en
dc.subject target group en
dc.subject sponzoring efficiency measurement en
dc.subject marketing research en
dc.title Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život cs
dc.title.alternative Sponsoring sporting events-cycling races Bike for Life en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with sports event sponsorship. It describes history of sponsoring, its parts, event sponsoring and practical example of sports event sponsorship. The theoretical part specifies sponsoring and its basic measurement methods. Practical part describes particular sports event, cycle race serial Bike for life and then the survey is done with emphasis on sponsoring efficiency of this races. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13605
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
čermáková_2010_bp.pdf 1.992Mb PDF View/Open
čermáková_2010_vp.pdf 54.69Kb PDF View/Open
čermáková_2010_op.pdf 65.25Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account