Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život |
| Autor: |
Čermáková, Sandra
|
| Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá teoretickou základnou sponzoringu, jeho historií, dělením, sponzoringem sportovní akce a praktickým příkladem využívání sponzoringu. Teoretická část práce definuje pojem sponzoring a jeho základní metody měření včetně metodologie marketingového výzkumu. V praktické části je popsána konkrétní sportovní akce, seriál cyklistických závodů Kolo pro život a následně je provedeno dotazníkové šetření s důrazem na efektivnost sponzoringu těchto závodů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13577
|
|
Datum:
|
2010-05-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13605
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet