Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Hrachovcová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T01:24:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T01:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13542
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace společnosti Van den Berg, a.s. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti v postavení na trhu i ve vztahu k veřejnosti. Práce je zaměřena na oblast efektivní komunikace a propagační strategie. Mimo jednotlivé prvky komunikace se dále zabývá jejich psychologickými účinky. Výstupem pro praktickou část je analýza jednotlivých komunikačních aktivit, SWOT ana-lýza a marketingový výzkum zaměřený na marketingovou komunikaci. Na základě výsled-ků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení. |
cs |
dc.format |
61 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3084759 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
psychologie v komunikaci
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
psychology in communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing communication of the company Van den Berg, Inc. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Baňařová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with the problems of marketing communication in the company Van den Berg, Inc. The main goal of the thesis is the identification of the current situation and finding of new opportunities in the field of the company's marketing communication on the market as well as its relationship to the public. The thesis aims at the sphere of ef-fective communication and promotion strategy. Apart from the individual elements of communication, it also deals with its psychological effects. The result of the practical part of the thesis is the analysis of the individual communication activities, SWOT analysis and the marketing research focused on the marketing communi-cation. Based on the results of the analysis, new ideas, suggestions and recommendations are proposed. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
16998
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
výrobci
|
cs |
local.subject |
módní průmysl
|
cs |
local.subject |
oděvní průmysl
|
cs |
local.subject |
podpora prodeje
|
cs |
local.subject |
psychologie prodeje
|
cs |
local.subject |
producers
|
en |
local.subject |
manufacturers
|
en |
local.subject |
fashion industry
|
en |
local.subject |
clothing industry
|
en |
local.subject |
sales promotion
|
en |
local.subject |
psychology of selling
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account