Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s.
Autor: Hrachovcová, Zuzana
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace společnosti Van den Berg, a.s. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti v postavení na trhu i ve vztahu k veřejnosti. Práce je zaměřena na oblast efektivní komunikace a propagační strategie. Mimo jednotlivé prvky komunikace se dále zabývá jejich psychologickými účinky. Výstupem pro praktickou část je analýza jednotlivých komunikačních aktivit, SWOT ana-lýza a marketingový výzkum zaměřený na marketingovou komunikaci. Na základě výsled-ků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13542
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 16998


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrachovcová_2010_bp.pdf 2.941Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrachovcová_2010_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrachovcová_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet