Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingová komunikace ve společnosti Van den Berg, a.s. |
Autor: |
Hrachovcová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace společnosti Van den Berg, a.s. Hlavním cílem je identifikace současné situace a nalezení nových příležitostí v oblasti marketingové komunikace společnosti v postavení na trhu i ve vztahu k veřejnosti. Práce je zaměřena na oblast efektivní komunikace a propagační strategie. Mimo jednotlivé prvky komunikace se dále zabývá jejich psychologickými účinky. Výstupem pro praktickou část je analýza jednotlivých komunikačních aktivit, SWOT ana-lýza a marketingový výzkum zaměřený na marketingovou komunikaci. Na základě výsled-ků analýzy jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13542
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
16998
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet