Vliv rebrandingu na image společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv rebrandingu na image společnosti |
Author: |
Gödelová, Gabriela
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Vhodně realizovaným brandingem lze posílit dobrou pověst i zvýšit loajalitu. Tato práce věnuje pozornost rebrandingu jednoho ze sportovních center městské obchodní společnosti Sportovní a rekreační zařízení města Ostravy. V metodologické části jsou s ohledem na jejich vliv na image poskytovatele služby vymezeny pojmy služby, corporate identity, corporate design, značka a komunikační strategie. Pozornost je věnována také teoretickým východiskům pro zpracování obsahové mediální analýzy a projektu primárního marketingového výzkumu, věnovaného právě analýze image v souvislosti s provedeným rebrandingem. Praktická část definuje postupy a přináší výsledky z provedených šetření - potvrzení stanovených hypotéz o nízké znalosti a potřebě využití nového brandu Vodní svět SAREZA a preferenčním užívání starých názvů médii. V závěru práce jsou definovány základní opatření pro další komunikační strategii firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13517
|
Date:
|
2010-05-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
13658
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account