Vliv rebrandingu na image společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv rebrandingu na image společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Vliv rebrandingu na image společnosti
Author: Gödelová, Gabriela
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Vhodně realizovaným brandingem lze posílit dobrou pověst i zvýšit loajalitu. Tato práce věnuje pozornost rebrandingu jednoho ze sportovních center městské obchodní společnosti Sportovní a rekreační zařízení města Ostravy. V metodologické části jsou s ohledem na jejich vliv na image poskytovatele služby vymezeny pojmy služby, corporate identity, corporate design, značka a komunikační strategie. Pozornost je věnována také teoretickým východiskům pro zpracování obsahové mediální analýzy a projektu primárního marketingového výzkumu, věnovaného právě analýze image v souvislosti s provedeným rebrandingem. Praktická část definuje postupy a přináší výsledky z provedených šetření - potvrzení stanovených hypotéz o nízké znalosti a potřebě využití nového brandu Vodní svět SAREZA a preferenčním užívání starých názvů médii. V závěru práce jsou definovány základní opatření pro další komunikační strategii firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13517
Date: 2010-05-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 13658


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gödelová_2010_bp.pdf 4.646Mb PDF View/Open
gödelová_2010_vp.pdf 54.17Kb PDF View/Open
gödelová_2010_op.pdf 51.86Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account