Vliv rebrandingu na image společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv rebrandingu na image společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv rebrandingu na image společnosti
Autor: Gödelová, Gabriela
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Vhodně realizovaným brandingem lze posílit dobrou pověst i zvýšit loajalitu. Tato práce věnuje pozornost rebrandingu jednoho ze sportovních center městské obchodní společnosti Sportovní a rekreační zařízení města Ostravy. V metodologické části jsou s ohledem na jejich vliv na image poskytovatele služby vymezeny pojmy služby, corporate identity, corporate design, značka a komunikační strategie. Pozornost je věnována také teoretickým východiskům pro zpracování obsahové mediální analýzy a projektu primárního marketingového výzkumu, věnovaného právě analýze image v souvislosti s provedeným rebrandingem. Praktická část definuje postupy a přináší výsledky z provedených šetření - potvrzení stanovených hypotéz o nízké znalosti a potřebě využití nového brandu Vodní svět SAREZA a preferenčním užívání starých názvů médii. V závěru práce jsou definovány základní opatření pro další komunikační strategii firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13517
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13658


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gödelová_2010_bp.pdf 4.646Mb PDF Zobrazit/otevřít
gödelová_2010_vp.pdf 54.17Kb PDF Zobrazit/otevřít
gödelová_2010_op.pdf 51.86Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet