Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Martin Švajda

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Martin Švajda

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrdina, Josef
dc.contributor.author Fleková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-20T00:54:58Z
dc.date.available 2010-07-20T00:54:58Z
dc.date.issued 2010-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13485
dc.description.abstract Maximalizace spokojenosti a loajality zákazníků je jednou ze základních funkcí moderního systému managementu jakosti. Téma mé diplomové práce je ,'Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Martin Švajda". Ta působí na trhu již 11 let a zabývá se povrchovou úpravou kovů - černěním. V teoretické části jsem se snažila popsat systémy managementu jakosti a jejich principy. Dále je nastíněna problematika metodiky měření spokojenosti zákazníků. V praktické části byl navržen dotazník spokojenosti zákazníků. Pro provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace. Následně byl doporučen návrh na zlepšení dotazníkového šetření a byly nabídnuty nové metody pro zlepšování systému spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 90 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1519898 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení jakosti cs
dc.subject principy cs
dc.subject management jakosti cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject měření spokojenosti zákazníků cs
dc.subject zlepšování cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject principles of quality control en
dc.subject quality management en
dc.subject satisfaction en
dc.subject measuring customer satisfaction en
dc.subject questionnaire en
dc.subject surfy en
dc.subject customer en
dc.title Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Martin Švajda cs
dc.title.alternative Customer satisfaction ratings in the company Martin Švajda en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Křůmal, Martin
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated One of the main functions of a modern quality management system is maximization of customer satisfaction and loyalty. The topic of my thesis is "Evaluation of customer satisfaction in the Martin Švajda company". It has been on the market for 11 years and its line of business is metal surface finishing - blackening. The theoretical part describes quality management systems and their principles and explains the problematics of measuring customer satisfaction. The practical part suggests a questionnaire for customer satisfaction. An analysis required evaluation of acquired data. Suggestions for improving the questionaire survey were proposed and new methods to improve customer satisfaction were offered. en
dc.description.department Ústav výrobního inženýrství cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/206 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Výrobní inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Production Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process Engineering en
dc.identifier.stag 14260
dc.date.assigned 2010-02-19
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
fleková_2010_dp.pdf 1.449Mb PDF View/Open
fleková_2010_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word View/Open
fleková_2010_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account