Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Martin Švajda
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Martin Švajda |
Autor: |
Fleková, Jana
|
Vedoucí: |
Hrdina, Josef
|
Abstrakt:
|
Maximalizace spokojenosti a loajality zákazníků je jednou ze základních funkcí moderního systému managementu jakosti. Téma mé diplomové práce je ,'Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Martin Švajda". Ta působí na trhu již 11 let a zabývá se povrchovou úpravou kovů - černěním. V teoretické části jsem se snažila popsat systémy managementu jakosti a jejich principy. Dále je nastíněna problematika metodiky měření spokojenosti zákazníků. V praktické části byl navržen dotazník spokojenosti zákazníků. Pro provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace. Následně byl doporučen návrh na zlepšení dotazníkového šetření a byly nabídnuty nové metody pro zlepšování systému spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13485
|
Datum:
|
2010-05-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav výrobního inženýrství |
Studijní obor:
|
Výrobní inženýrství |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
14260
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet