Analýza webové prezentace společnosti Raiffeisenbank a.s. jako faktoru konkurenceschopnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Vlachinská, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T17:40:25Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1345
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá podstatou marketingu na internetu a jeho trendy, popisuje základní služby internetu a jejich marketingové využití. Dále se věnuje základním předpokladům pro úspěch firemní webové prezentace, která je v současné době velmi důležitá. Cílem této práce je analyzovat současný stav webových stránek společnosti Raiffeisenbank, odhalit její nedostatky, nabídnout doporučení k jejich odstranění a přispět tak ke větší konkurenceschopnosti na trhu bank. |
cs |
dc.format |
47 s. |
cs |
dc.format.extent |
1312555 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036 |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
firemní webové stránky
|
cs |
dc.subject |
uživatelská přívětivost
|
cs |
dc.subject |
Internet marketing
|
en |
dc.subject |
internet promotion
|
en |
dc.subject |
firm web sites
|
en |
dc.subject |
user friendly interface
|
en |
dc.title |
Analýza webové prezentace společnosti Raiffeisenbank a.s. jako faktoru konkurenceschopnosti |
cs |
dc.title.alternative |
The Analysis of Raiffeisenbank's Web Presentation as Compete Factor |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rosman, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2006-06-15 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is concerned with substance of internet marketing and its trends in theoretic part, describes basic services of internet and their marketing improvement. It attends to basic presumptions for success of firm web presentation, which is very important nowadays. The aim of this work is analysis of contemporary situation of Raiffeisenbank web sites, find its embarrassments, submit recommendations to their elimination and help to better compete with other banks. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a statistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/114
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
3800
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account