Analýza webové prezentace společnosti Raiffeisenbank a.s. jako faktoru konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza webové prezentace společnosti Raiffeisenbank a.s. jako faktoru konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komínková, Miroslava
dc.contributor.author Vlachinská, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-13T17:40:25Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1345
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá podstatou marketingu na internetu a jeho trendy, popisuje základní služby internetu a jejich marketingové využití. Dále se věnuje základním předpokladům pro úspěch firemní webové prezentace, která je v současné době velmi důležitá. Cílem této práce je analyzovat současný stav webových stránek společnosti Raiffeisenbank, odhalit její nedostatky, nabídnout doporučení k jejich odstranění a přispět tak ke větší konkurenceschopnosti na trhu bank. cs
dc.format 47 s. cs
dc.format.extent 1312555 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject firemní webové stránky cs
dc.subject uživatelská přívětivost cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject internet promotion en
dc.subject firm web sites en
dc.subject user friendly interface en
dc.title Analýza webové prezentace společnosti Raiffeisenbank a.s. jako faktoru konkurenceschopnosti cs
dc.title.alternative The Analysis of Raiffeisenbank's Web Presentation as Compete Factor en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rosman, Pavel
dc.date.accepted 2006-06-15
dc.date.vskp-available 2036-05-19
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is concerned with substance of internet marketing and its trends in theoretic part, describes basic services of internet and their marketing improvement. It attends to basic presumptions for success of firm web presentation, which is very important nowadays. The aim of this work is analysis of contemporary situation of Raiffeisenbank web sites, find its embarrassments, submit recommendations to their elimination and help to better compete with other banks. en
dc.description.department Ústav informatiky a statistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/114 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 3800
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vlachinská_2006_bp.pdfBlocked 1.251Mb PDF View/Open
vlachinská_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
vlachinská_2006_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account