Analýza webové prezentace společnosti Raiffeisenbank a.s. jako faktoru konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza webové prezentace společnosti Raiffeisenbank a.s. jako faktoru konkurenceschopnosti |
Autor: |
Vlachinská, Jitka
|
Vedoucí: |
Komínková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá podstatou marketingu na internetu a jeho trendy, popisuje základní služby internetu a jejich marketingové využití. Dále se věnuje základním předpokladům pro úspěch firemní webové prezentace, která je v současné době velmi důležitá. Cílem této práce je analyzovat současný stav webových stránek společnosti Raiffeisenbank, odhalit její nedostatky, nabídnout doporučení k jejich odstranění a přispět tak ke větší konkurenceschopnosti na trhu bank. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1345
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav informatiky a statistiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3800
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet