dc.contributor.advisor |
Vízdal, František
|
|
dc.contributor.author |
Schneiderová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T00:21:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T00:21:12Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13416
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o pozitivním vlivu canisterapie na rozvoj sociálně-psychologických dovedností dítěte. Objasňuje úlohu jednotlivých činitelů, kteří se na canisterapii podílejí a odhaluje podmínky (okolnosti), za nichž má canisterapie největší vliv na rozvíjení sociálně-psychologických dovedností dětí. Práce je určena všem, kteří se chtějí něco dozvědět o canisterapii, mají rádi zvířata a mají zájem se podílet na řešení daného problému. |
cs |
dc.format |
50 s., 1 s. obr.příloh |
cs |
dc.format.extent |
820532 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Canisterapie
|
cs |
dc.subject |
canisterapeut
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
pes
|
cs |
dc.subject |
postižení
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
sociálně-psychologické dovednosti
|
cs |
dc.subject |
terapie
|
cs |
dc.subject |
Canistherapy
|
en |
dc.subject |
canisterapeut
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
dog
|
en |
dc.subject |
handicap
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
social-psychology skills
|
en |
dc.subject |
therapy
|
en |
dc.title |
Vliv canisterapie na sociálně-psychologické dovednosti dětí |
cs |
dc.title.alternative |
Influence of canistherapeutics to development of social-psychology skills of children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2010-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Canisterapie, The thesis deals with the positive impact of animal assisted therapy on the development of social-psychological skills of the child. Clarifying the role of various actors who participate in canistherapy and reveals the conditions (circumstances) under which the canistherapy have greatest impact on the promotion of social-psychological skills of children. Work is intended for all who want to learn about canistherapy, they love animals and want to participate in solving the problem. canisterapeut, dítě, pes, postižení, sociální pedagogika, sociálně-psychologické dovednosti, terapie. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17378
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
lidská psychika
|
cs |
local.subject |
postižené děti
|
cs |
local.subject |
psi
|
cs |
local.subject |
terapie
|
cs |
local.subject |
human psychic
|
en |
local.subject |
children with disabilities
|
en |
local.subject |
dogs
|
en |
local.subject |
therapy
|
en |