Vliv canisterapie na sociálně-psychologické dovednosti dětí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv canisterapie na sociálně-psychologické dovednosti dětí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv canisterapie na sociálně-psychologické dovednosti dětí
Autor: Schneiderová, Petra
Vedoucí: Vízdal, František
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o pozitivním vlivu canisterapie na rozvoj sociálně-psychologických dovedností dítěte. Objasňuje úlohu jednotlivých činitelů, kteří se na canisterapii podílejí a odhaluje podmínky (okolnosti), za nichž má canisterapie největší vliv na rozvíjení sociálně-psychologických dovedností dětí. Práce je určena všem, kteří se chtějí něco dozvědět o canisterapii, mají rádi zvířata a mají zájem se podílet na řešení daného problému.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13416
Datum: 2010-04-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra psychologie
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17378


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
schneiderová_2010_bp.pdf 801.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
schneiderová_2010_vp.doc 25Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
schneiderová_2010_op.doc 27.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet