Vliv canisterapie na sociálně-psychologické dovednosti dětí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv canisterapie na sociálně-psychologické dovednosti dětí |
Autor: |
Schneiderová, Petra
|
Vedoucí: |
Vízdal, František
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o pozitivním vlivu canisterapie na rozvoj sociálně-psychologických dovedností dítěte. Objasňuje úlohu jednotlivých činitelů, kteří se na canisterapii podílejí a odhaluje podmínky (okolnosti), za nichž má canisterapie největší vliv na rozvíjení sociálně-psychologických dovedností dětí. Práce je určena všem, kteří se chtějí něco dozvědět o canisterapii, mají rádi zvířata a mají zájem se podílet na řešení daného problému. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13416
|
Datum:
|
2010-04-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra psychologie |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17378
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet