Vzdělávání v alternativní a tradiční mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzdělávání v alternativní a tradiční mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zajitzová, Eliška
dc.contributor.author Lungová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-19T22:51:24Z
dc.date.available 2010-07-19T22:51:24Z
dc.date.issued 2010-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13255
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá alternativním a tradičním typem vzdělávání dětí a rodičů. V teoretické části je v první kapitole popsán vývoj předškolního věku dítěte, druhá kapitola se věnuje dítěti a tradiční mateřské škole, ve třetí kapitole je rozebrána Montessori pedagogika a čtvrtá kapitola se zaměřuje na sebevzdělávací kurzy pro rodiče. V praktické části je popsána realizace výzkumu s rodiči, jehož cílem bylo zmapování názorů na sebevzdělávání spojené s následným výběrem vhodného předškolního zařízení pro děti. cs
dc.format 66 s., 20 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1156420 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: dítě cs
dc.subject rodina cs
dc.subject alternativní cs
dc.subject tradiční cs
dc.subject pedagogika cs
dc.subject Montessrori pedagogika cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject sebevzdělávání cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject Key words: child en
dc.subject family en
dc.subject alternative en
dc.subject traditional en
dc.subject education en
dc.subject Montessori education en
dc.subject self-education en
dc.subject research en
dc.subject interview en
dc.title Vzdělávání v alternativní a tradiční mateřské škole cs
dc.title.alternative Education in an alternative and traditional pre-school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2010-06-24
dc.description.abstract-translated This work deals with alternative and traditional types of education of childeren and parents. In the theoretical section, the first chapter covers development during the pre-school age of children, the second chapter covers traditional kindergarten education, the third chapter covers Montessori education and the fourth chapter focuses on self-education courses for parents. The practical section describes the research with parents, the aim of which was to map opinions on self-education linked to choosing the suitable pre-schoool education for children. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 15274
dc.date.assigned 2010-02-15
utb.result.grade B
local.subject předškolní výchova cs
local.subject pedagogika montessoriovská cs
local.subject alternativní školy cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject preschool education en
local.subject Montessori method of education en
local.subject alternative schools en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View
lungová_2010_bp.pdf 1.102Mb PDF View/Open
lungová_2010_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
lungová_2010_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account