Pes v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pes v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Chytilová, Anna
dc.date.accessioned 2010-07-19T22:46:14Z
dc.date.available 2010-07-19T22:46:14Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13252
dc.description.abstract Tato bakalářská práce nabízí marketingový pohled na psa coby motiv reklamy. Teoretická část využívá poznatky z různých oborů, které jsou s tématem spjaty: marketingové komunikace, psychologie, sémiotika a historie. Praktická část nejdříve popisuje současnou povahu vztahu mezi člověkem a psem. Bakalářská práce se následně zabývá dvěma druhy spolupráce mezi psem a marketingovou komunikací. Nejprve uvádí příklady reklam, které propagují produkty a služby určené psům. Poté práce vysvětluje, v čem spočívá hlavní přínos, jenž může pes reklamě přinést. Následuje analýza vybraných televizních reklam a závěry této analýzy jsou konfrontovány s výsledky hloubkových rozhovorů. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro užití psa v reklamě. cs
dc.format 89s. cs
dc.format.extent 2759289 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pes v reklamě cs
dc.subject reklama cs
dc.subject emoce cs
dc.subject emocionální apely cs
dc.subject sémiotika cs
dc.subject dog in advertising en
dc.subject advertising en
dc.subject emotion en
dc.subject emotional appeals en
dc.subject semiotics en
dc.title Pes v reklamě cs
dc.title.alternative Dog in advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis offers marketing point of view of dog as the theme of advertising. In the theoretical part there are some findings from various branches that are connected to this topic: marketing communication, psychology, semiotics and history. At the beginning of the practical part there is a description of current relationship between people nad dogs. Then the bachelor offers two different types of cooperation between marketing communication and dogs. Firstly, there are some examples of advertising that promote products and services for dogs. Then the practical part explains benefits and efects that can dog add to advertisment. There is also the analysis of selected TV commercials and all conclusions are confronted with in-depth interviews results. By the end of the practical part there are some proposals for the usage of dog in advertising. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13619
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
chytilová_2010_bp.pdf 2.631Mb PDF View/Open
chytilová_2010_vp.pdf 50.28Kb PDF View/Open
chytilová_2010_op.pdf 50.58Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account