Pes v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Pes v reklamě |
Autor: |
Chytilová, Anna
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce nabízí marketingový pohled na psa coby motiv reklamy. Teoretická část využívá poznatky z různých oborů, které jsou s tématem spjaty: marketingové komunikace, psychologie, sémiotika a historie. Praktická část nejdříve popisuje současnou povahu vztahu mezi člověkem a psem. Bakalářská práce se následně zabývá dvěma druhy spolupráce mezi psem a marketingovou komunikací. Nejprve uvádí příklady reklam, které propagují produkty a služby určené psům. Poté práce vysvětluje, v čem spočívá hlavní přínos, jenž může pes reklamě přinést. Následuje analýza vybraných televizních reklam a závěry této analýzy jsou konfrontovány s výsledky hloubkových rozhovorů. V závěru práce jsou uvedena doporučení pro užití psa v reklamě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13252
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13619
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet