Měření spokojenosti zákazníka kliniky Asklepion

DSpace Repository

Language: English čeština 
Měření spokojenosti zákazníka kliniky Asklepion

Show simple item record

dc.contributor.advisor Richtersová, Martina
dc.contributor.author Šilerová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-19T22:10:24Z
dc.date.available 2010-07-19T22:10:24Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13188
dc.description.abstract Téma této bakalářské práce je 'Měření spokojenosti zákazníka kliniky Asklepion". Askle-pion je klinika a institut estetické medicíny. Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit situ-aci týkající se celkové spokojenosti zákazníků se službami a produkty, které jsou na této klinice nabízeny. Měření probíhalo formou marketingového průzkumu, konkrétně pomocí dotazníkového šetření, jehož odpovědi byly zpracovány a vedou k vyhodnocení a závěru. Teoretická část se zabývá úlohou marketingového výzkumu. Prostudování této literatury vedlo k vytvoření odpovídajícího dotazníku. Po jejich vyplnění a následném zpracování jsem celou situaci vyhodnotila a navrhla efektivní řešení. cs
dc.format 66 s., 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1480474 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový průzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject Marketing survey en
dc.subject questionnaire inquiry en
dc.subject satisfaction customer en
dc.title Měření spokojenosti zákazníka kliniky Asklepion cs
dc.title.alternative Asklepion clinic - Customer Satisfaction Survey en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2010-01-20
dc.description.abstract-translated Subject of this bachelor's thesis is "Measuring of the customer's satisfaction of the Askle-pion clinic". Asklepion is clinic and institute of aesthetic medicine. The aim of this bache-lor's thesis is to analyze satisfaction of the customers with services and product that are offered at this clinic. Measurements were realized in a form of marketing research, con-cretely by questionnaire inquiry. The answers were processed and they have led to assess-ment and conclusion. Theoretic section deals with the role of the marketing research. Studying this material has led to a creation of corresponding questionnaire. After the com-pletion and processing of the questionnaires, I have evaluated the situation and propose effective solutions. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13497
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
šilerová_2010_bp.pdf 1.411Mb PDF View/Open
šilerová_2010_vp.pdf 580.7Kb PDF View/Open
šilerová_2010_op.pdf 347.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account