Analýza sociálních vztahů ve třídě vzhledem ke zdravotně postiženému žákovi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních vztahů ve třídě vzhledem ke zdravotně postiženému žákovi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řehoř, Antonín
dc.contributor.author Roztočilová, Renata
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:32:37Z
dc.date.available 2010-07-19T18:32:37Z
dc.date.issued 2009-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13120
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o problematice integrace žáka s handicapem do běžné školy (obor SOU). Teoretická část je charakteristická rozdělením jednotlivých postižení, problematikou integrace a socializace dětí s handicapem, přijetím těchto dětí základní sociální skupinou-školní třídou, možné postoje rodiny, učitelů a zdravých spolužáků. V praktické části jsem se snažila pomocí dotazníku SORAD zjistit, jaký je postoj spolužáků ke spolužákovi s handicapem a do jaké míry ho jsou spolužáci schopni přijmout mezi sebe a pomoci tak jeho integraci do kolektivu cs
dc.format 47 s. cs
dc.format.extent 2228926 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Školní třída cs
dc.subject postižení cs
dc.subject handicap cs
dc.subject integrace cs
dc.subject socializace cs
dc.subject Handicapped en
dc.subject handicap en
dc.subject integration en
dc.subject socializing en
dc.subject teacher en
dc.subject school class en
dc.title Analýza sociálních vztahů ve třídě vzhledem ke zdravotně postiženému žákovi cs
dc.title.alternative Analysis of social relations at class en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Plšková, Alena
dc.date.accepted 2010-01-26
dc.description.abstract-translated Bachalor work ?Analysis of social relations at class? is dissert on problem of integration of classmate with handicap to common school (college). Theoretic part is characteristic of devission of handicap level integration problem and socializing of children with handicap, acceptation of these children as general social class ? school class, posible bearings of parents, teachers and non-handicapped classmates. In practical part I was trying to discover by questionnaire SORAD find out what is the classmate's bearing to classmate with handicap and how much classmates do accept handicapped classmates and help to integrate them to common colective. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016143
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade A
local.subject tělesně postižení cs
local.subject střední odborná učiliště cs
local.subject sociální integrace cs
local.subject people with physical disabilities en
local.subject secondary vocational schools en
local.subject social integration en


Files in this item

Files Size Format View
roztočilová_2010_bp.pdf 2.125Mb PDF View/Open
roztočilová_2010_vp.doc 62.18Kb Microsoft Word View/Open
roztočilová_2010_op.doc 57.19Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account