dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Urbaníková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T18:05:48Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T18:05:48Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13056
|
|
dc.description.abstract |
Předložená práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a vychází z potřeby upravení komunikačních aktivit za účelem získání nových zákazníků. Na základě teoretických východisek jsou v praktické části provedeny potřebné analýzy pro zjištění současného stavu, tedy analýza konkurence, analýza stávajících komunikačních aktivit a pilotní dotazníková šetření mezi širší i odbornou veřejností. Výsledky plynoucí z vyhodnocení těchto analýz jsou základem pro následné zpracování komunikační strategie, jejíž aplikace v praxi by měla přinést zlepšení v prezentaci Vědeckotechnického parku a jeho vnímání zákazníky. |
cs |
dc.format |
88 s. |
cs |
dc.format.extent |
2517456 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
komunikační analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza cílových skupin
|
cs |
dc.subject |
Science and Technology Park at Tomas Bata University in Zlin
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
analysis of competition
|
en |
dc.subject |
analysis of communication activities
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie pro Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy for Science and technology park at Tomas Bata University in Zlín |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the creation of communication strategy for Science and Technology Park at Tomas Bata University in Zlin, and is based on the needs of modifying communication activities to acquire new customers. Based on the theoretical background, the practical part of the thesis includes the necessary analysis to determine the current state, thus the analysis of competition, analysis of existing communication activities and pilot survey among the broader scientific community. Results arising from the evaluation of such an analysis are the basis for the subsequent processing of the communication strategy, whose application in practice should lead to an improvement in the presentation of the Science and Technology Park and its perception by customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13755
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|