Komunikační strategie pro Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie pro Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie pro Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Autor: Urbaníková, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Předložená práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a vychází z potřeby upravení komunikačních aktivit za účelem získání nových zákazníků. Na základě teoretických východisek jsou v praktické části provedeny potřebné analýzy pro zjištění současného stavu, tedy analýza konkurence, analýza stávajících komunikačních aktivit a pilotní dotazníková šetření mezi širší i odbornou veřejností. Výsledky plynoucí z vyhodnocení těchto analýz jsou základem pro následné zpracování komunikační strategie, jejíž aplikace v praxi by měla přinést zlepšení v prezentaci Vědeckotechnického parku a jeho vnímání zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13056
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13755


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
urbaníková_2010_dp.pdf 2.400Mb PDF Zobrazit/otevřít
urbaníková_2010_vp.pdf 56.08Kb PDF Zobrazit/otevřít
urbaníková_2010_op.pdf 60.26Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet