dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Macháček, David
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T17:49:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T17:49:06Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13020
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě. Vymezuje a objasňuje pojmy pohádka, reklama, pohádkový archetyp, pohádkový motiv Věnuje se klasifikaci druhů pohádek i reklamy a jejich vzájemné aplikaci, a to v rovině antropologické, psychologické, historické, etické, právní, ale také z pohledu současné reklamní praxe. Práce poukazuje na rozmanité aplikace pohádkových motivů v různých druzích reklamních nosičů. V praktické části práce je mimo jiné uvedena definice pohádkového motivu v reklamě a také analýzy jejich užití v konkrétních reklamních kampaních známých z českého reklamního prostředí. Součástí práce je také výzkumná sonda zaměřená na vnímání pohádky a její aplikaci v reklamě. |
cs |
dc.format |
79 s., 20 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
6532536 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
pohádka
|
cs |
dc.subject |
pohádkový motiv
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
archetyp
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
neuromarketing
|
cs |
dc.subject |
reklamní pohádka
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
fairy tale
|
en |
dc.subject |
fairy tale motif
|
en |
dc.subject |
psychology of advertising
|
en |
dc.subject |
archetype
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
neuromarketing
|
en |
dc.subject |
free-gift fairy tales to promote sales
|
en |
dc.title |
Pohádkové motivy v reklamě |
cs |
dc.title.alternative |
The Fairy Tale Motifs in Advertising |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vojta, Josef |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis discusses the use of fairy tale motifs in advertising. The work defines and illustrates the concepts of fairy tale, advertising, fairy tale archetype, fairy tale motif Examining the classifications of both fairy tales and advertisements, it explores how one may be applied onto the other and vice versa, from the points of view of anthropology, psychology, history, ethics and law, as well as present-day advertising practice. Furthermore,it points out multiple uses of fairy tale motifs in various advertising media. The practical part of the thesis includes the definition of the fairy tale motif in advertising as well as the analyses of the motifs' uses in concrete advertising campaigns undertaken in the Czech Republic. In addition, the work includes a survey of how the fairy tales are perceived and their application in advertising. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13675
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|