Pohádkové motivy v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pohádkové motivy v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pohádkové motivy v reklamě
Autor: Macháček, David
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce je věnována problematice užívání pohádkových motivů v reklamě. Vymezuje a objasňuje pojmy pohádka, reklama, pohádkový archetyp, pohádkový motiv Věnuje se klasifikaci druhů pohádek i reklamy a jejich vzájemné aplikaci, a to v rovině antropologické, psychologické, historické, etické, právní, ale také z pohledu současné reklamní praxe. Práce poukazuje na rozmanité aplikace pohádkových motivů v různých druzích reklamních nosičů. V praktické části práce je mimo jiné uvedena definice pohádkového motivu v reklamě a také analýzy jejich užití v konkrétních reklamních kampaních známých z českého reklamního prostředí. Součástí práce je také výzkumná sonda zaměřená na vnímání pohádky a její aplikaci v reklamě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13020
Datum: 2010-05-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13675


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
macháček_2010_bp.pdf 6.229Mb PDF Zobrazit/otevřít
macháček_2010_vp.pdf 48.28Kb PDF Zobrazit/otevřít
macháček_2010_op.pdf 66.41Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet