Projekt zavedení vybraného produktu České průmyslové zdravotní pojišťovny v ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Malý, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T17:23:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T17:23:00Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12969
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je rozšíření nabídky České průmyslové zdravotní pojišťovny za účelem zvýšení spokojenosti pojištěnců, udržení stávajících a získání nových. V teoretické části se zabývá především specifickými vlastnostmi služeb, jejich produkty a zavedením na trh pomocí marketingové komunikace. V praktické části je zkoumána současná situace ČPZP na trhu zdravotního pojištění a na základě této skutečnosti jsou učiněny patřičné kroky k vylepšení konkurenceschopnosti. |
cs |
dc.format |
87 s., 6 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
9926591 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Dostupné pouze v síti UTB |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
zdravotní pojišťovna
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
health insurance company
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení vybraného produktu České průmyslové zdravotní pojišťovny v ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Project of implementation of selected Czech industry health insurance company's product in Czech republic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dorčák, Igor |
|
dc.date.accepted |
2010-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to extend the offer of Czech industry health insurance company in order to increase the satisfaction of clients and to keep current and new clients. The theoretical part deals with specific characteristics of the services, their products and the launch on the market through marketing communication. The practical part deals with the current situation of the ČPZP on the market of health in-surance and on the basis of that there shall be taken appropriate steps to increase competi-tiveness. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15337
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account