Projekt zavedení vybraného produktu České průmyslové zdravotní pojišťovny v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavedení vybraného produktu České průmyslové zdravotní pojišťovny v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Malý, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-19T17:23:00Z
dc.date.available 2010-07-19T17:23:00Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12969
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je rozšíření nabídky České průmyslové zdravotní pojišťovny za účelem zvýšení spokojenosti pojištěnců, udržení stávajících a získání nových. V teoretické části se zabývá především specifickými vlastnostmi služeb, jejich produkty a zavedením na trh pomocí marketingové komunikace. V praktické části je zkoumána současná situace ČPZP na trhu zdravotního pojištění a na základě této skutečnosti jsou učiněny patřičné kroky k vylepšení konkurenceschopnosti. cs
dc.format 87 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 9926591 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Dostupné pouze v síti UTB
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject zdravotní pojišťovna cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject service marketing en
dc.subject health insurance company en
dc.subject marketing communication en
dc.title Projekt zavedení vybraného produktu České průmyslové zdravotní pojišťovny v ČR cs
dc.title.alternative Project of implementation of selected Czech industry health insurance company's product in Czech republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dorčák, Igor
dc.date.accepted 2010-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to extend the offer of Czech industry health insurance company in order to increase the satisfaction of clients and to keep current and new clients. The theoretical part deals with specific characteristics of the services, their products and the launch on the market through marketing communication. The practical part deals with the current situation of the ČPZP on the market of health in-surance and on the basis of that there shall be taken appropriate steps to increase competi-tiveness. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15337
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
malý_2010_dp.pdfBlocked 9.466Mb PDF View/Open
malý_2010_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
malý_2010_op.pdf 1.547Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account