dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Máčová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T16:49:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T16:49:17Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12904
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce "Návrh marketingové komunikace Pokrývačského studia" je zpracování podkladů z oblasti marketingová komunikace ke studii proveditelnosti projektu realizace Pokrývačského muzea. Bakalářská práce je rozdělena do částí teoreticko-metodologické (teorie marketingové komunikace muzeí), analyticko-praktické (situační analýza Pokrývačského muzea, marketingový výzkum u podobných institucí) a projektové (návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea). Přínosem této práce je vyuţití teoretických a zjištěných poznatků z marketingového výzkumu v oblasti marketingové komunikace muzeí pro vypracování rámcového projektu návrhu marketingové komunikace Pokrývačského studia. Tato práce je ukázkou řešení poţadavku organizace, které by bylo moţno aplikovat i na obdobná podniková muzea. |
cs |
dc.format |
60 s., 16 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2659499 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
První chodská stavební společnost
|
cs |
dc.subject |
spol. s.r.o.
|
cs |
dc.subject |
PRVNÍ CHODSKÁ
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Pokrývačské muzeum
|
cs |
dc.subject |
První chodská stavební společnost
|
en |
dc.subject |
spol. s r. o
|
en |
dc.subject |
PRVNÍ CHODSKÁ
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
roofer museum. PODĚKOVÁNÍ
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication suggestions for Roofer museum |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2010-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Main tasks of this bachelor thesis: "Marketing communication suggestions for Roofer museum" are completing of different marketing communication sources for feasibility study of Roofer museum project. Bachelor thesis is divided into three parts. First one is theoretic and methodology part (Theory of marketing communication for museums), second one is analytic and practical part (situation analysis of Roofer museum, marketing research among similar institutions) and last part is project part (Marketing communication suggestions for Roofer museum). Main benefits are in theoretic and founded facts utilization from marketing researc in area of museum's marketing communication. These were used for elaborating of Marketing communication suggestions for Roofer museum project. This work is a solution of company demands and can apply to similar company narrow oriented museums. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13704
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|