Návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea |
Autor: |
Máčová, Hana
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce "Návrh marketingové komunikace Pokrývačského studia" je zpracování podkladů z oblasti marketingová komunikace ke studii proveditelnosti projektu realizace Pokrývačského muzea. Bakalářská práce je rozdělena do částí teoreticko-metodologické (teorie marketingové komunikace muzeí), analyticko-praktické (situační analýza Pokrývačského muzea, marketingový výzkum u podobných institucí) a projektové (návrh marketingové komunikace Pokrývačského muzea). Přínosem této práce je vyuţití teoretických a zjištěných poznatků z marketingového výzkumu v oblasti marketingové komunikace muzeí pro vypracování rámcového projektu návrhu marketingové komunikace Pokrývačského studia. Tato práce je ukázkou řešení poţadavku organizace, které by bylo moţno aplikovat i na obdobná podniková muzea. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12904
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13704
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet