Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Trchalíková, Iva
dc.date.accessioned 2010-07-19T16:30:24Z
dc.date.available 2010-07-19T16:30:24Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12872
dc.description.abstract Tato práce se zabývá návrhem marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje. Projekt marketingového plánu vychází z marketingové situační analýzy, z analýzy SWOT a analýzy BCG. Informace pochází z veřejně dostupných zdrojů a interních údajů firmy. Navržený marketingový plán vytyčuje marketingové cíle, určuje strategie, programy činností a stanoví rozpočet potřebný k jeho realizaci. Zpracovaný návrh marketingového plánu je poté podroben rizikové, nákladové a časové analýze. Závěr práce obsahuje zhodnocení navrženého marketingového plánu z hlediska jeho efektivity, přínosů a účelnosti vynaložených finančních prostředků vzhledem k jejich návratnosti. cs
dc.format 88 s. cs
dc.format.extent 3122019 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingová situační analýza cs
dc.subject analýza PEST cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject analýza SWOT cs
dc.subject BCG Matice cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing situational analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter's five forces model en
dc.subject SWOT en
dc.subject BCG Matrix en
dc.subject segmentation en
dc.subject marketing mix en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje cs
dc.title.alternative Company marketing development with the wiew to her next expansion en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2010-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to propose a company marketing plan for its further development. Marketing plan is based on marketing situational analysis, SWOT analysis and the BCG analysis. The information comes from publicly available sources and internal company data. The proposed marketing plan outlines the marketing objectives, identifies strategies, provides programs of activities and defines the budget needed for its implementation. The draft of the marketing plan is then subjected to the risk, cost and time analysis. Conclusion of the work includes an evaluation of the proposed marketing plan in terms of its effectiveness, benefits and purposiveness of funds expended in relation to their return. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 15375
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
trchalíková_2010_dp.pdf 2.977Mb PDF View/Open
trchalíková_2010_vp.doc 69Kb Microsoft Word View/Open
trchalíková_2010_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account