Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje |
Autor: |
Trchalíková, Iva
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá návrhem marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje. Projekt marketingového plánu vychází z marketingové situační analýzy, z analýzy SWOT a analýzy BCG. Informace pochází z veřejně dostupných zdrojů a interních údajů firmy. Navržený marketingový plán vytyčuje marketingové cíle, určuje strategie, programy činností a stanoví rozpočet potřebný k jeho realizaci. Zpracovaný návrh marketingového plánu je poté podroben rizikové, nákladové a časové analýze. Závěr práce obsahuje zhodnocení navrženého marketingového plánu z hlediska jeho efektivity, přínosů a účelnosti vynaložených finančních prostředků vzhledem k jejich návratnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12872
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15375
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet