dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Adamčíková, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T16:07:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T16:07:43Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12831
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. Projekt má za cíl vytvořit jednotnou databázi, která bude sloužit pro lepší řízení vztahů se zákazníky, vyšší konkurenční výhodě a usnadní řízení vnitropodnikových procesů na úrovni manažerské, marketingové a obchodní. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky CRM, segmentace a klíčových zákazníků. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část představuje společnost ŘEMO VEGA, s.r.o. a hodnotí současný stav a podmínky pro zavedení prvků CRM. Projektová část je zaměřená na vypracování funkčního a reálného projektu ve firmě, vyčísluje náklady a analyzuje rizika, které ohrožují projekt. |
cs |
dc.format |
91 s., 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1935592 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
klíčoví zákazníci
|
cs |
dc.subject |
projekt zavádění prvků systému CRM
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
segmentation of customers
|
en |
dc.subject |
key customers
|
en |
dc.subject |
implementation projects of CRM components
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Implementation Project of CRM Components for Improvement in Customer Relationship Management in ŘEMPO VEGA, ltd. company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2010-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Intention of my master thesis is to describe implementation project of CRM Components for Improvement in Customer Relationship Management in ŘEMPO VEGA, ltd. company. Purpose of this project is to create a complete database that will serve to better management of customer relationship, greater competitive advantage and assist the management on in-ternal processes at the level of managerial, marketing and sales. The dissertation is divided into theoretical and practical part. Theoretical part analyses available literary sources on the topic of CRM systems, segmentation of customers and key customers relationship. The practical part is divided into analytical and project part. In the analytical section I introduce ŘEMPO VEGA company. I analyze the current state of their CRM system and conditions for implementation of CRM components. The project part is focused on set out the project itself. It analyzes the cost and the risks which threaten the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15177
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|