Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. |
Autor: |
Adamčíková, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s.r.o. Projekt má za cíl vytvořit jednotnou databázi, která bude sloužit pro lepší řízení vztahů se zákazníky, vyšší konkurenční výhodě a usnadní řízení vnitropodnikových procesů na úrovni manažerské, marketingové a obchodní. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky CRM, segmentace a klíčových zákazníků. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část představuje společnost ŘEMO VEGA, s.r.o. a hodnotí současný stav a podmínky pro zavedení prvků CRM. Projektová část je zaměřená na vypracování funkčního a reálného projektu ve firmě, vyčísluje náklady a analyzuje rizika, které ohrožují projekt. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12831
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15177
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet