Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomaštík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Janičatová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T12:21:16Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T12:21:16Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12760
|
|
dc.description.abstract |
Teoretické část je zaměřená na vymezení marketingových pojmů, které mi pomohly lépe pochopit význam a důležitost marketingového výzkumu. Praktické část je zaměřená na popis nemovitosti v centru Uherského Hradiště. Dále se praktická část zabývala tím, jak získat informace prostřednictvím marketingového výzku-mu. Byla zvolena kvantitativní metoda sběru dat, jejíž součástí je dotazník. Praktická část tedy obsahuje tvorbu dotazníku, popis výzkumu a následné vyhodnocení výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy možnosti využití nemovitostí. |
cs |
dc.format |
59 s |
cs |
dc.format.extent |
2177982 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketngový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
sběr informací
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
information acquisition
|
en |
dc.title |
Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing reseach on the use of real estate in the center of Uherské Hradiště. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bartošíková, Romana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theoretical part is focused on the definition of marketing concepts which helped me to better understand the significance and importance of marketing research. Practical part is focused on the description of real estate in the center of Uherské Hradiště. In addition, the practipal part dealed with how to obtain information through marketing research. Quantitative method was chosen, which includes a questionnaire. The practical part contains the creation of the questionnaire, research and evaluation of research. In the final section is suggested the use of property. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/107
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
15406
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
nemovitosti
|
cs |
local.subject |
centra měst
|
cs |
local.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
local.subject |
Uherské Hradiště (Česko)
|
cs |
local.subject |
real property
|
en |
local.subject |
town and city centers
|
en |
local.subject |
marketing research
|
en |
local.subject |
Uherské Hradiště (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account