Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště. |
Autor: |
Janičatová, Lucie
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Teoretické část je zaměřená na vymezení marketingových pojmů, které mi pomohly lépe pochopit význam a důležitost marketingového výzkumu. Praktické část je zaměřená na popis nemovitosti v centru Uherského Hradiště. Dále se praktická část zabývala tím, jak získat informace prostřednictvím marketingového výzku-mu. Byla zvolena kvantitativní metoda sběru dat, jejíž součástí je dotazník. Praktická část tedy obsahuje tvorbu dotazníku, popis výzkumu a následné vyhodnocení výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy možnosti využití nemovitostí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12760
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
15406
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet