Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový výzkum využití nemovitosti v centru Uherského Hradiště.
Autor: Janičatová, Lucie
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Teoretické část je zaměřená na vymezení marketingových pojmů, které mi pomohly lépe pochopit význam a důležitost marketingového výzkumu. Praktické část je zaměřená na popis nemovitosti v centru Uherského Hradiště. Dále se praktická část zabývala tím, jak získat informace prostřednictvím marketingového výzku-mu. Byla zvolena kvantitativní metoda sběru dat, jejíž součástí je dotazník. Praktická část tedy obsahuje tvorbu dotazníku, popis výzkumu a následné vyhodnocení výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy možnosti využití nemovitostí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12760
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15406


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janičatová_2010_bp.pdfZablokované 2.077Mb PDF
janičatová_2010_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janičatová_2010_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet