Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zrníková, Jana
dc.contributor.author Voborníková, Iveta
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:51:10Z
dc.date.available 2010-07-19T11:51:10Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12710
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat podporu prodeje firmy Family DAVO, s.r.o. a navrhnout doporučení pro zefektivnění marketingových komunikací s důrazem na podporu prodeje. V první části je zpracována teoretická část tohoto tématu. Začíná marketingovou komunikací, která je později rozebrána na její jednotlivé nástroje. Nejvíce se však práce věnuje podpoře prodeje. Analytická část obsahuje představení společnosti, její postavení na trhu a jednotlivé části marketingového mixu. Podrobněji je popsána podpora prodeje, zda jsou konané akce efektivní a dostatečné. Ze zjištěných poznatků a informací jsou ve třetí části práce (15. Hodnocení marketingové komunikace) navrhnuta vhodná doporučení pro zefektivnění akcí na podporu prodeje a podán návrh na spotřebitelskou soutěž. cs
dc.format 67 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 9886013 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject trh cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject spotřebitelská soutěž cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject market en
dc.subject competition en
dc.subject consumer competition en
dc.title Marketingová komunikace se zaměřením na podporu prodeje firmy Family DAVO, s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing communications with a view to sales promotions of the company Family DAVO, Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2010-01-21
dc.description.abstract-translated The goal of the bachelor thesis is to analyze sales promotions activities of Family DAVO Ltd. company and suggest a recommendations for a marketing communications with a goal to become more effective. There is also an emphasis for the sales promotion activities in the thesis. A theoretical part is processed in the first part of the thesis. There are analysed the tools of marketing communications subsequently. Main emphasis is on the sales promotion. An analytical part contains an introduction of the company and its market position. There is also an analyse of marketing communications tools used by the company. The sales promotion is described in more detail. The thesis also judges sales promotion activities - their effectiveness and sufficiency. There are suggested a suitable recommendations for a higher effectiveness of the sales promotion activities in the third part of the thesis (15. An assessment of the marketing communications) that are coming out from the identified knowledge and information. The final part of the thesis is also a proposal of the consumer competition. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13558
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
voborníková_2010_bp.pdf 9.428Mb PDF View/Open
voborníková_2010_vp.pdf 489.7Kb PDF View/Open
voborníková_2010_op.pdf 379.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account